Ko darīt, lai auto varētu iedarbināt lielā salā?
Ieskaties padomos kā rīkoties, lai
lielā salā automašīna nepieviltu un to izdotos iedarbināt.
Neierasti liels sals var būt izaicinājums automašīnai, lai to iedarbinātu. Lai auto nepieviltu, nepieciešams rīkoties pirms lielais sals ir uznācis.
Ko tad darīt automašīnas labā?
Akumulators:
Viens no iemesliem kādēļ neizdodas iedarbināt auto lielā salā var būt akumulatora nolietojums. Lai šāda nelaime nenotiktu, laikus apdomā vai akumulators nav jāmaina uz jaunu, ja tas ir bijis mainīts pirms ilgāka laika. Tā pat, par akumulatora nolietojumu var liecināt, ja jau kādreiz iepriekš ir bijusi situācija, ka auto ir grūti iedarbināt, taču to izdodas izdarīt, tātad jau iepriekš akumulators ir devis zīmi, ka jāsāk domāt par tā nomaiņu. Kā arī, ir iespējams veikt esošā akumulatora jaudas pārbaudi autoservisā.
Starteris:
Tā pat, bieži sastopama problēma ir startera nolietojums, kas traucē auto tikt iedarbinātam. Lai veiktu startera pārbaudi un nomaiņu, nepieciešams vērsties autoservisā.
Kvēlsveces:
Labi zināms ir, ka jaunas kvēlsveces ļaus auto daudz vieglāk tikt iedarbinātam lielā salā. Taču ne vienmēr ir vajadzīgas jaunas kvēlsveces, bet gan svarīgi ir zināt kad tās tika pēdējo reizi mainītas, lai spētu noteikt vai kvēlsveces nebūs pie vainas, ka auto nevarēs iedarbināt lielā salā. Katrām kvēlsvecēm ražotājs ir noteicis lietojuma ilgumu, kuru noteikti nevajag pārsniegt un laikus veikt pierakstu autoservisā uz to apkopi un/vai nomaiņu.
Tehniskie šķidrumi:
Nepieciešams būt pārliecinātam, ka visi tehniskie šķidrumi ir labā līmenī jeb netrūkst.
Ļoti svarīgi ir pārliecināties par motoreļļas līmeni dzinējā, kā arī, izmantot konkrētai automašīnai atbilstošu un kvalitatīvu motoreļļu, lai tā kvalitatīvi veiktu savu darbību. Ja ir konstatēts, ka motoreļļas līmenis ir zems, steidzami nepieciešams veikt pierakstu autoservisā motoreļļas un filtru maiņai.
Tā pat, nepieciešams regulāri pārbaudīt vai ziemas vējstiklu šķidrums ir pietiekamā līmenī, turklāt nepieciešams izmantot tādu vējstiklu šķidrumu, kas ir paredzēts īpaši zemai āra temperatūrai, lai nerastos plaisa vējstikla šķidruma traukā un būtu labi pārredzams ceļš.
Arī antifrīza līmenis ir ļoti nozīmīgs, lai braucot ar auto – dzinējs nepārkarstu, taču, kad auto stāv, jo it īpaši kad āra temperatūra ir zemāka par 0 grādiem - lai dzinējs neaizsaltu.
Ritošā daļa:
Noteikti tik pat svarīgs ir auto ritošās daļas stāvoklis, lai auto nepieviltu brauciena laikā, jo it īpaši, lielu uzsvaru jāliek uz bremžu stāvokli, lai bremzēšanas laikā tās labi darbotos. Protams, jābūt saprātīgam, ņemot vērā laikapstākļus un ievērojot distanci starp automašīnām, jo labi zināms, ka ziemā ceļš mēdz būt slidens, apledojis.
Pirkumu grozs
Pirkumu grozs ir tukšs.